JavaScript Codes اشکان خطیبی درباره وضع مالی و رابطه‌اش با رامبد جوان می گوید

فقط بازیگروخواننده

این بازیگر با اشاره به اینكه چه اهمیتی دارد بیشترین دستمزد را در سریال «تكیه بر باد» بگیرد ، خاطر نشان كرد: شایعه ای هم شده است كه آدم پولداری هستم اما نیستم،  بازیگری به اندازه كافی دردسرساز است.

خطیبی كه در جنگ «سه ستاره» رادیو جوان حاضر شده بود، در بخشی از برنامه به شوخی گفت: در طول این سالیان به مُنشی رامبد جوان تبدیل شدم و همه وقتی او را پیدا نمی كنند سراغش را از من می گیرند. به دلیل اینكه بسیار پرمشغله است؛ البته این از شانس های خوب من است. شروع كار من از آنجایی بود كه رامبد جوان تیزر تبلیغاتی می ساخت و من نیز برای آنها موسیقی می ساختم.

خطیبی درباره ی خواننده شدنش هم اظهار كرد: این روزها خیلی ها درباره ی ما دافعه دارند كه چه فكری كرده ایم كه می توانیم هركاری را انجام دهیم، اما من از كودكی به صلاحدید مادرم موسیقی را دنبال كردم. ابتدا پیانو می زدم اما پس از آن گیتار و سازهای دیگر را شروع كردم و با گروه های مختلف موسیقی از جمله ایلیا منفرد كار كرده ام. همچنین گروهی به اسم «آپلو» داشتیم كه موسیقی راك كار می كردیم. «ترافیك» نیز عنوان آلبومی است كه برای اولین بار در رسانه ی جمعی پخش شد و این باعث افتخار من است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 6 آذر 1391برچسب:,ساعت19:36توسط محیا | |